Vyzerá to celkom dobre. Obrazová divízia je výkladná skriňa Fujifilmu a pokiaľ je hoci len v miernom zisku, tak ju materská spoločnosť celkom iste nezareže, ale podporí. Uvidíme však, ako sa im povedie so stredoformátom, snáď si neukusli príliš veľké sústo.
Odpovědět0 0
Elektronická obrazová divize tvoří pár procent portfolia společnosti. Klidně se jí zbavit může, jako to udělal Samsung. Instax ale nepochybně podrží, to je ta pravá výkladní skříň Fujifilmu na poli fotoaparátů.
Odpovědět3 2
Instax mi teda ako reprezentatívna technológia nepríde, skôr ako hračka. Nemyslím, že to je práve produkt, ktorým budujú značku.
Odpovědět1 3
Jestli něco u Fujifilmu jede, jsou to právě instaxy. Vedle samotných fotoaparátů totiž společnost profituje i ze spotřebního materiálu. Jen tak pro zajímavost, příjmy z instaxů a přidružených fotografických služeb jsou 2,2× vyšší než příjmy z veškerých ostatních fotografických projektů (fotoaparáty Fujifilm X, objektivy pro ně, objektivy pro TV/cine, objektivy a moduly pro smartphony,...).
Jinak řečeno, digitální fotoaparáty Fujifilm tvoří pouhých 2,8 % příjmů společnosti, s objektivy to povyleze o pár desetinek.
Odpovědět1 0